صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / بیوگرافی دمی مور

بیوگرافی دمی مور

بیوگرافی دمی مور

بیوگرافی دمی مور دِمی گاینس کوچر (به انگلیسی: Demi Guynes Kutcher) که با نام حرفه‌ای دِمی مور شناخته می‌شود، (زاده ۱۱ نوامبر ۱۹۶۲ در نیومکزیکو) هنرپیشه آمریکایی است.

بیوگرافی دمی مور

زندگی‌نامه دِمی مور نژاد وی مخلوطی از فرانسه و ولز و چروکی است. با وجود اینکه در نیومکزیکو به دنیا آمده اما در بچگی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می‌کرده‌است. پدر وی چارلز هورمن، فردی بیکار و معتاد و قمارباز بود و مادرش را ترک کرد. دمی مور قبل از ورود به سینما چندان محبوب نبود. کسی از دیدنش خوشحال نمی‌شد و حتی در بسیاری از موارد در را هم بر روی او و همکارانش باز نمی‌کردند. دمی مور در یک شرکت جمع‌آوری بدهی از بدهکاران کار می‌کرد.

تصاویر دِمی مور بازیگر آمریکایی
دِمی مور فعالیت حرفه ای خود را از سال 1984 آغاز کرد و دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از مهمترین فیلمهای او که فروش فوق العاده ای را در گیشه رقم زد می توان به فیلم روح در کنار پاتریک سوایز اشاره کرد سال 1990 با فیلم ” روح ” با بازی زیبا و حرفه ای اش به شهرت زیادی دست یافت .

ازدواج دِمی مور :
دِمی مور سه بار ازدواج کرده است .
اولین شریک زندگی دمی مور , فردریک جورج مور بود که از سال 1982 شروع و 1985 پایان یافت.
دومین ازدواج دِمی مور , بروس ویلیس بازیگر مطرح و سرشناس بود که از سال 1987 شروع و سال 2000 به طلاق انجامید .
حاصل ازدواج دِمی مور و بروس ویلیس سه دختر می باشد .

ازدواج سوم دِمی مور

ازدواج سوم و جنجالی دمی مور : همسر سوم دمی مور , اشتون کوچر جوان بازیگر سینما بود که از سال 2000 شروع و تا 2011 پایان یافت .اشتون و دمی از جدایی خوشحال و شاد نبود .
گفته شده آنها بخاطر علاقه ای که نسبت به یکدیگر داشتند خیلی تلاش کردند تا مشکلاتشان را حل کنند حتی از مشاوره ها و درمانهای روانشناسان برای حل کردن اختلافاتشان استفاده کردند اما نتوانست به قلب مشکلات آنها نفوذ کند و ریشه اصلی اختلافاتشان را حل کند .

دِمی مور بازیگر زن هالیوود

چند واقعیت جالب از زندگی دِمی مور :
«دمی مور» زالو درمانی را بهترین روش جلوگیری از انواع بیماریها مخصوصا بیماریهای پوست و مو عنوان کرده است . او در گفتگو با برنامه تلویزیونی «دیوید لترمن» گفته بود که این موجودات سیاه لزج فقط زالوهای باتلاق نیستند بلکه درمان کننده هایی کوچولو و زشت هستند.

زمانی که اولین فرزند «دمی مور» و «بروس ویلیس» متولد شد او از یک گروه کامل فیلمسازی دعوت کرد تا تصویر فرزندشان را مخابره کند.
«مور» زمانی در اوج شهرت قرار داشت و فیلمهای او با استقبال فراوانی روبرو می شد. در آن زمان برخی رسانه ها او را (Gimmi Moore) خطاب کرده و خواهان حضور بیشتر او در فیلمها بودند.

دمی مخفف «دمیترا» است . «مور» این نام را برای اولین بار در مجله زیبایی مادرش مشاهده کرد و آن را برگزید.
«دمی مور» در 33 سالگی به فیلم (striptease) دعوت شد ولی او مجبور بود رژیم غذایی سخت و ورزشهای سنگینی را تجربه کند. او به «ووگ» گفته قبل از طلوع خورشید دویدن را آغاز می کردم و تحت نظر یک مربی شخصی به تمرین حرکات موزون و یوگا می پرداختم.

فیلم‌شناسی دِمی مور

همش تقصیر ریو است – (۱۹۸۴)

درباره شب قبل (۱۹۸۶)

ما فرشته نیستیم – (۱۹۸۹)

روح – (۱۹۹۰)

افکار مرگبار – (۱۹۹۱)

چند مرد خوب – (۱۹۹۲)

پیشنهاد بیشرمانه – (۱۹۹۳)

افشاگری – (۱۹۹۴)

حرف سرخ – (۱۹۹۵)

داغ ننگ – (۱۹۹۵)

بیویس و بات‌هد – (۱۹۹۶)

اگر این دیوارها می‌توانستند حرف بزنند – (۱۹۹۶)

(تلویزیونی) استریپ‌تیز – (۱۹۹۶) سرباز جین – (۱۹۹۷)

فرشتگان چارلی ۲ – (۲۰۰۳)

هری ساختارشکن – (۲۰۰۲)

آقای بروکس – (۲۰۰۷)

عضو هیئت منصفه – ()

آتش سنت المو (۱۹۸۵)

همراه مجله لایک باشید.

مطالب مرتبط