صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا

لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

۳۳. اسنپ فیش (Snapfish) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

Snapfish

اسنپ فیش یک سایت شبکه اجتماعی مبتنی بر وب برای به اشتراک‌گذاری عکس است که آپلود تعداد نامحدودی از تصاویر را برای اعضای خود میسر می‌سازد، بنابراین شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را برای مجموعه گسترده‌تری از تصاویر کنار بگذارید.

۳۴. ریورب نیشن (ReverbNation)

reverbnation

این یک پلتفرم شبکه اجتماعی ایده آل برای نوازندگان و متخصصان است تا در صنعت موسیقی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این سرویس ابزارهای مختلفی را به نوازندگان ارائه می‌دهد تا کارهایشان را مدیریت کنند و  بتوانند به شرکا و طرفداران صنعت موسیقی خود به درستی دسترسی داشته باشند.

۳۵. فلیکستر (Flixster)

flixster

این یک سایت شبکه اجتماعی آمریکایی برای علاقمندان به فیلم است.آن‌ها می‌توانند با به اشتراک‌گذاری نظرات و ارزیابی‌های خود در مورد فیلم‌ها با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنند. کاربران آن به احتمال زیاد از فیلم‌ها آگاهی پیدا می‌کنند و در مورد فیلم‌های جدید کسب اطلاع می‌کنند.

۳۶. کر۲ (Care2) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

Care2

این سایت رسانه اجتماعی به فعالان سراسر جهان کمک می‌کند تا با افراد، کسب‌وکارها و سازمان‌های مشابه سراسر جهان که بر جامعه تأثیرگذارند ارتباط برقرار کنند. همچنین افراد را به داشتن یک شیوه زندگی سالم و سبز ترغیب می‌کند.

۳۷. کافه مام (CafeMom)

cafemom

این وب‌سایت شبکه اجتماعی پشتیبان تبلیغات، یک جامعه برای مادران و افرادی که می‌خواهند مادر شوند است که امکان دریافت پشتیبانی و مشاوره در مورد عناوین مختلفی مثل حاملگی، مد، سلامت و تغذیه را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا از تجارب مادران دیگر درس بگیرند.

۳۸. ریوالری (Ravelry)

ravelry

ریوالری یک شبکه اجتماعی مبتنی بر جامعه است که افراد علاقه‌مند به هنرهای بافتی مثل نخ‌ریسی، کش‌بافی، بافندگی و قلاب‌دوزی را مورد هدف قرار می‌دهد. این افراد می‌توانند عقاید مختلف خود را به اشتراک بگذارند و از تجارب اعضای دیگر برای همکاری بهتر بهره‌مند شوند.

۳۹. نکست دور (Nextdoor)

nextdoor

این یک پلتفرم شبکه اجتماعی خصوصی برای مناطق ایالات‌متحده است. هدف آن بسیار ساده است: به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با افراد منطقه خود ارتباط برقرار کنند.

۴۰. وین (Wayn) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

wayn

وین یک پلتفرم شبکه اجتماعی مبتنی بر مسافرت و شیوه زندگی است و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا بدانند کجا بروند،  چه کار کنند و چطور با افراد همفکر خود ملاقات کنند و تجارب خود را به اشتراک بگذارند.

۴۱. سلوفان (Cellufun)

cellufun

این شبکه بازی‌های اجتماعی می‌تواند به‌سادگی به هر دستگاه تلفن همراهی دسترسی داشته باشد. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند، آواتار ایجاد کنند، بازی کنند و کالاهای مجازی بخرند.

۴۲. یوتیوب (YouTube)

یوتیول

یوتیوب بزرگ‌ترین سایت شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان است که امکان آپلود و به اشتراک‌گذاری ویدئو، مشاهده آن‌ها، نظر دادن در مورد آن‌ها و لایک کردن آن‌ها را برای کاربران فراهم می‌آورد. این شبکه اجتماعی در سراسر جهان قابل دسترس است و حتی کاربران را قادر می‌سازد تا در یوتیوب کانال ایجاد کنند و در آن همه ویدئوهای شخصی خود را برای نشان دادن به دوستان و دنبال کنندگان خود آپلود نمایند.

۴۳. واین (Vine)

vine

این یک سایت شبکه اجتماعی مبتنی بر سرگرمی برای به اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه است که در آن اعضا می‌توانند به آسانی ویدئوهایی را که دارای طول ۶ ثانیه هستند را به اشتراک بگذارند. این سرویس به خانواده توییتر تعلق دارد و می‌تواند به آسانی با سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی به منظور به اشتراک‌گذاری و تماشای ویدئوها ادغام شود.

۴۴. کلاس میتس (Classmates) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

classmates

کلاس میتس به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دوستان و آشنایان مدرسه و دانشکده خود را پیدا کنند و با آن‌ها در تماس باشند. همچنین آپلود گزارشات سالانه خود از سال‌های مدرسه را برای کاربران میسر می‌سازد.

۴۵. مای هریتیج (MyHeritage)

myheritage

این یک پلتفرم اجتماعی شجره‌ای آنلاین است که از بیش از ۴۲ زبان پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود امکان می‌دهد تا شجره خانوادگی را ایجاد کنند، عکس‌های خانوادگی را آپلود و مرور کنند و سابقه خانوادگی خود را مدیریت نمایند. همچنین افراد می‌توانند برای پیدا کردن اجداد خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها از این سرویس استفاده کنند.

۴۶. ویادئو (Viadeo)

vadeo

ویادئو یک سایت اینترنتی شبکه اجتماعی مبتنی بر کسب‌وکارهای آنلاین است که به بازرگانان ، عمدتاً در اروپا کمک می‌کند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این سرویس به زبان‌های مختلفی در دسترس است.

۴۷. زینگ (Xing) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

xing

این سایت حرفه‌ای شبکه اجتماعی دارای ویژگی‌هایی مشابه لینکدین است که کاربران اصلی آن در سوئیس ، اتریش و آلمان مستقر هستند. بااین‌حال، از این نظر که بحث‌های گروهی محرمانه‌ای را بین اعضا و یک شرکت یا کسب‌وکار خاص میسر می‌سازد، منحصربه‌فرد است.

۴۸. ایکسانگا (Xanga)

xanga

این پلتفرم شبکه اجتماعی مبتنی بر وبلاگ نویسی میزبان وبلاگ‌ها ، وبلاگ‌های عکس و پروفایل‌های شبکه اجتماعی برای کاربران خود است.

۴۹. لایو ژورنال (LiveJournal) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

LiveJournal

این سایت شبکه اجتماعی که در سان‌فرانسیسکو مستقر است و با عنوان Zhivoy Zhurnal یا Zhe Zhe در روسیه در دسترس است. این سرویس داشتن یک دفتر خاطرات روزانه، وبلاگ یا مجله را با حفظ حریم خصوصی برای کاربران میسر می‌سازد.

۵۰. فرندستر  (Friendster) 

فرندستر قبلاً یک سایت شبکه اجتماعی برای پیدا کردن دوستان و در تماس بودن با آن‌ها بود، اما در حال حاضر یک شبکه بازی اجتماعی برای دوستداران بازی در آسیا است.

۵۱. فانی آور دای (Funny or Die)

funny or die

هدف این وب‌سایت اجتماعی ویدئویی کمدی گردآوری جالب‌ترین ویدئوها از وب است. سلبریتیها این پلتفرم اجتماعی را بسیار زیاد دنبال می‌کنند و این سرویس به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارند، آپلود و دسته‌بندی کنند. 

۵۲. گایا آنلاین (Gaia Online)

gaia-online

گایا آنلاین یک شبکه اجتماعی مبتنی بر انجمن‌هاست. این سرویس امکان دسترسی به آواتارها، دنیای مجازی، بازی‌ها و غیره را برای کاربران فراهم می‌آورد.

۵۳. وی هارت ایت (We Heart It)

weheartit

این سایت رسانه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس که در بیش از ۲۰ زبان موجود است، برای الهام بخشی یا انگیزه بخشی روزانه به کاربران ایده آل است. این سرویس کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند تصاویر بسیار انگیزه بخشی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

۵۴. بازنت (Buzznet)

buzznet

این سایت رسانه‌های اجتماعی امکان به اشتراک‌گذاری محتوا بر اساس علایق شخصی در قالب ویدئوها، عکس‌ها و مجلات را برای کاربران میسر می‌سازد. همچنین به‌طور یکپارچه‌ای با فیس‌بوک ادغام می‌شود.

۵۵. دویانت آرت (DeviantArt) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

deviantart

دویانت آرت به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی آنلاین برای دوستداران هنر و هنرمندان در نظر گرفته می‌شود. این سرویس امکان گرفتن عکس از آثار هنری و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران را برای کاربران فراهم می‌آورد.

۵۶. فلیکر (Flickr)

flickr

این یکی دیگر از وب‌سایت‌های بسیار محبوب برای به اشتراک‌گذاری عکس است و به عنوان یک پلتفرم برای آپلود تصاویر متعدد با کیفیت بالا به‌خصوص توسط عکاسان یا افرادی که عکاسی را دوست دارند به کار می‌رود. همچنین یک سرویس مؤثر برای مدیریت آنلاین عکس‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها است.

۵۷. میت می (MeetMe)

meetme

هدف میت می که قبلاً به عنوان myYearbook شناخته می‌شد، کاربرانی است که می‌خواهند دوستان جدیدی پیدا کنند و با آن‌ها گفتگو کنند. این امر موجب شده تا در بین نوجوانان و دانش آموزان جوان بسیار محبوب باشد.

۵۸. میت آپ (Meetup) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

meetup

این پورتال شبکه اجتماعی، شما را قادر می‌سازد تا گروه‌هایی از افراد همفکر را پیدا کنید که در نزدیکی محل شما (در هر نقطه از جهان) باشند و علایقی مشابه شما داشته باشند. همچنین به برگزاری جلسات گروهی آفلاین کمک می‌کنند و می‌توانید بخشی از این گروه‌ها و بحث‌های آن‌ها باشید.

۵۹. توت (Tout)

tout

توت یک پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی به‌اضافه شبکه اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوهایی با طول ۱۵ ثانیه را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید. ویدئوهایی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته شده‌اند، به عنوان توت شناخته می‌شوند.

۶۰. میکسی (Mixi)

mixi

این یکی از سرویس‌های محبوب شبکه اجتماعی ژاپن است که حدود ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. این سرویس شما را قادر می‌سازد تا با دوستان و عزیزان خود به‌راحتی و حتی بر اساس حوزه‌های موردعلاقه خود ارتباط برقرار کنید.

۶۱. دوبان (Douban)

douban

این سایت شبکه اجتماعی چینی هم برای کاربران عضو و هم کاربران غیر عضو است. این سرویس کاربران عضو را قادر می‌سازد تا اطلاعات را ثبت کنند و بر اساس موسیقی، فیلم‌ها، کتاب‌ها و اتفاق‌هایی که در شهرهای چین می‌افتد محتوا ایجاد کنند. کاربران غیر عضو دوبان نیز می‌توانند بررسی‌ها و دسته‌بندی‌های کتاب، موسیقی و فیلم‌ها را مشاهده کنند.

۶۲. ورو (Vero)

vero

ورو می‌گوید که آن “یک شبکه اجتماعی است که هر کسی هر چیزی که دوست دارد را می‌تواند در آن به اشتراک بگذارد، همچنین می‌تواند آنچه که به اشتراک می‌گذارد را کنترل کند. درست همان کاری که ما در زندگی واقعی انجام می‌دهیم.”

ورو یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک است که هیچ تبلیغاتی ندارد و هیچ‌گونه داده‌های شخصی را جمع‌آوری نمی‌کند. این می‌تواند یک جایگزین عالی برای فیس‌بوک باشد زیرا برخی از ویژگی‌های آن واقعاً دوست‌داشتنی است. این یک مدل کاملاً متفاوت با فیس‌بوک است از این‌جهت که فیس‌بوک برای درآمدزایی برای کاربر به اطلاعات او نیاز دارد.

 ورو برخی از داده‌های مربوط به کاربرد را که اغلب برای دیدن نحوه استفاده از برنامه استفاده می‌شود جمع‌آوری می‌کند. ویژگی بسیار خوب دیگری که در مورد داده‌های مربوط به کاربرد جمع‌آوری می‌کند، چگونگی نمایش آن برای شما است. ورو می‌خواهد که مسئله اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی را موردنظر قرار دهد.

۶۳. کورا (Quora) 

کورا جایی است که در آن افراد می‌توانند با پرسش و پاسخ، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و کسب دانش کنند.

۶۴. اسپیرلی (Spreely) لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا بخش 2

spreely

اسپیرلی یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که عاری از هرگونه سانسور و ممنوعیت سایه است. نام “اسپیرلی” از Speak & Freely گرفته شده و همه کاربران خود را به آزادی بیان ترغیب می‌کند.

۶۵. دیسکورد (Discord)

discord

دیسکورد یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که در حال حاضر بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر دارد و هر هفته دست‌کم یک میلیون به کاربران آن اضافه می‌شود. این سرویس برای انجام گفتگوهای متنی و صوتی توسط گیمرها طراحی شده است، ۱۰۰% رایگان و ایمن است و هم با دسک تاپ و هم تلفن همراه کار می‌کند. این یک جایگزین عالی و رایگان برای سرویس‌های ممتازی مثل TeamSpeak است.

۶۶. تیک توک (TikTok)

tiktok

تیک توک این روزها در بین بچه‌ها بسیار پرطرفدار شده است. اگر شما زیر ۱۶ سال هستید، پس جای شما اینجاست.

تیک توک یک برنامه ویدئویی اجتماعی است که به اشتراک‌گذاری ویدئوها را برای کاربران میسر می‌سازد. استیکرها، فیلترها و ویژگی‌های واقعی زیادی در آن وجود دارد که می‌توانید به ویدئوهای خود اضافه کنید. این برنامه از نظر تعداد دانلود در سال ۲۰۱۸ در رتبه چهارم قرار گرفت.

تیک توک در حال حاضر در چین به عنوان Douyin شناخته می‌شود که به معنای ” صدای لرزان” است. هم برای iOS و هم اندروید در دسترس است و برای ساخت موزیک ویدئوهای بین ۳ تا ۱۵ ثانیه استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای ساخت ویدئوهای  کوتاه بین ۳ تا ۶۰ ثانیه استفاده کرد. 

مثل بازی، دوستی، به اشتراک‌گذاری عکس و وبلاگ نویسی مناسب هستند، برای شما ارزشمند باشد.

آخرین اخبار از سایت مجله لایک

مطالب مرتبط